Nenvarkuzum Merhaba güzel Anneler ♥️ Bebeğim 7 ay 23 günlük üstte 4 altta 2 dişi çıktı ama dişleriyle çiğneme yapmıyor ağzında geveleyip yutuyor verdiğim yiyecekleri çiğnemediği için bazen genzine kaçırıyor bu durumda ne yapabilirim ?
Deletedmom423 Nenvarkuzum aynı durumu yaşadık canim 7 aylıkken 7 dişi vardı be çiğnemeyi bilmiyordu kocaman ısırıyor boğazına kaçacak gibi oluyordu bende eline bişey vermiyordum ağzına küçük küçük veriyordum şimdi 9 aylık ve 8 buçuk aylıkken kendi kendine öğrendi çiğnemeyi sende endişelenme zmanala öğrenir
GoGirl Nenvarkuzum disle ilgili degildir bence disi olmadan da damaklariyla ezip yiyebiliyorlar zamanla alisacaktir kucuk kucuk verin ogrenir
Nenvarkuzum Deletedmom423 Çok teşekkür ederim daha zamanı var o halde genzine çok kaçırdığı için endişeleniyorum açıkcası öğrense bi an önce en azından çiğner yutar büyük parça veremiyorum eline yesin diye bişey veremiyorum maalesef kendi kendine bi an önce yesin diye uğraşıyorum kendi yediği daha çok yarar derler bebeğe onun için teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için 🙏
Nenvarkuzum GoGirl ekmek falan veriyorum küçük küçük şehriye çorbası yapıp veriyorum onları direk yutuyor geveleyip alışır bi an önce inşallah genzine çok kaçırıyor suyu tükmüğünü onun için tedirgin oldum bende acaba doktorluk bi şeymi diye teşekkür ederim🥰