Mom089 kızım 35 günlükken yaptık ilk uzun yolculuğumuzu ve inanılmaz rahattı sürekli uyudu uyandı etrafa bakındı çok rahat geçti bizim maceramız umarım sizinde öyle olur. E bebek te puset minderi satılıyor bebeğin iki büklüm olmasını önlüyor çok rahat ve çıkarılıp yıkanabilir biz onun sayesinde rahat etmiştik tavsiye ederim size de 👍 şimdiden iyi yolculuklar keyfini çıkarın 🌟