Biricik ay biraz rahatladim canim sagol. Ben biraz garipsiyordum acikcasi. Bizimki boyuna saga sola her tarafa bakiyor etrafini inceliyor. Bazen etraftaki nesnelere sesli tepkiler veriyor. Gecen haftalarda baya agu sesleri falan yapiyordu simdi biraz birakti agulamayi ama. Bizi dinliyor heyecanlaniyor ama ses cikarmak yerine alt dudagini kemirip duruyor 😫