Demirko Merhaba anneler bu şişlik oğlumun parmağında iki haftadır var içinde sanki bişey var gibi ama sıktım hiç birşey yok neden olmuş olabilir acaba ? https://hizliresim.com/hHz8lw
Demirko Teşekkürler herkese. Sağlık ocağındaki doktora gösterdim bugün antibiyotikli krem kullanmamı söyledi. Sürekli ağzında eli o yüzden geçmiyor dedi doktor. Yine geçmezse cilt doktoruna götüreceğim