32 gün önce doğum yaptım sezeryanla doğumdan 10 gün sonra dikişlerimi aldırdım bu süre zarfında oturup dinlenemedim sürekli ev temizle yemek yap bebeğe bak kayınbabaya kayına bak derken kendimi çok zorladım bu arada kaynanamlarla birlikte oturuyoruz. Neyse Şu son 2-3 gündür dayanılmaz ağrım var ağrımda yatak falan çektim ondan sonra başladı .kanamam bitti Sarı akıntım ve idrarda yanmam oluyor ama dikişimin olduğu yer sadece sol tarafım çok ağrıyor 😔 Ankara’da oturuyorum hastaneye gitmeye de korkuyorum açıkçası başına böyle bişey gelen varmı uzun oldu kusura bakmayın