Atatürk üni. Cocuk gelişiminde kaydım var bu yıl harcı yatırıp okumayı düşünüyorum online sınav olunuyormus bu doğru mu ?Bide işleyiş ve kaç sınav olunuyor acaba ? Yanı açık öğretim hakkında herşeyi merak ediyorum çünkü pek bi araştırma bulamadım yardımcı olur musunuz ?