Atlscn yani doğum yaptığım ilk zamanlar gogsumde sut birikmesi yasamistim onun ağrısı gibi oluyor ama emzirdikten sonra oluyor ve geçiyor geçmese mastitten suphelenirdim ben de ki bebegim 5 aylik emiyor. egzama mantar falan olabilir diye düşünüyorum ama verilen kremler ne kadar etkili olur bilemedim