Hanımlar ,21 günlük prematüre bir bebeğim var,Yoğunbakım süresinde biberona alışmış şekilde taburcu oldu sütümü sağmak zorunda kalıyorum meme emmek istemiyor.Eds ile emzirme yapan varmı?Tekrardan memeye dönüş sağlayabilir miyiz?Tecrubeli annelerden görüşlerinizi bekliyorum?