Merhaba hanımlar, bebeğim şuan 5 aylık ekim 1 de işe başlayacağım 6 aylık oluyor. Suan sadece anne sütü alıyo maşallah boyu kilosu vs çok şükür herşeyimiz iyi. Benim sizlere birkaç sorum olacak yanıtlarsanız sevinirim .
1-ben daha süt stoğu yapmadım yapmaya baslayacağım yavas yavas ama bebeğim sürekli emiyor nasıl sağacağım gece iki üç kez emiyor acaba tek gögsümü emzirip diğer gögsümde süt doluca direk onu sağmalımıyım?
2- süt saklama poşetleri duyduğum kadarıyla yırtılabiliyormuş bana önerebileceğiniz bir marka varmı acaba
3- iş yerinde hangi aralıklarla sağmalıyım ve sağdığım sütü nasıl saklamalıyım iş yerinde ( bi firmada muhasebeciyim rahatca sağabilirim diye düşünüyorum)
4- süt sağma makinamıda doğum yaptıgım zaman almıstım bebeğim memeyi kavrayamadı diye markasıda ebebeğin kendi markası elektrikli tekli şuana kadar işimi gördü ama çok az kullandım zaten onu yanımda taşıyacağım
5- ve en üzücü sorum sizce bebeğim ben yokken biberon kullanacağı için memeyi bırakırmı yada benim sütüm azalırmı sizce :((
uzun oldu biraz ama yanıtlarsanız sevinirim🤗