Aisenur_ Kahvaltıyı eşim hazırlamıştı, patates püresi yapmış. Oğluma tadımlık verdim. Eşim sonrasında içine krema koyduğunu söyledi. Çok pişman oldum. Bişey olur mu doktora gitmeli miyim?