MarlaSinger sizin fikriniz saygım sonsuz ama bana göre doğru değil çünkü çatlayana kadar ağlayan bebek ağlayınca görmezden gelinen bebek bence ilerde bilinç altında kişiliğini etkileyebilir mesela bizler yetişkin olarak ağladığımız da bize sarılan konuşan insanlar olmadığın da ne kadar yanlız ve çaresiz hissediyoruz değil mi ama biri başımızı omzuna yasladığında gel burda ağla dediğinde ne kadar iyi geliyor ya da kötü bir olayda ağladığımız da hemen sarılma ihtiyacı duyuyoruz ve o an o şekilde kendimizi değerli hissedip rahatlıyoruz zor olsa da çok ağsakta sonun da sakinleşiyoruz. Birde bebek açısından düşünün derdini anlatamayan, bir tek ağlayarak dile getirebileceğini düşünen bir varlık ağladığında kendini güvende hissetmek istediği sarılmak istediği kişiler biziz.