Hatice43 Sezeryan doğum yaptım 74 gün oldu ama hala kanamam bitmedi damla şeklinde devam ediyor normal midir sizin ne kadar sürede bitti
DeSeRtRaiN Hatice43 benimki 60 gün sürmüştü canım ama. Hiç duymadım bu kadar uzun süreni. Üste kalsın postun belki cıkar
Seter Benim sadece iki gün kanamam oldu eve gelince ilk hafta ped kullandım baktım bişey yok onu da çıkardım 40 dolmak üzere benimkide bı ilginç