Doğum kontrol hapı adetimi kesti 😔 rahatsız ediyor beni ve sürekli hamile miyim diye korkuyorum doktora gittim başka marka verdi bunu iç bu düzenler dedi ama hap bitmek üzere hala gelmedi 😏 çevremdekiler bırak 1 ay içme gelir diyorlar ama o esnada ya hamile kalırsam diye korkuyorum başka çözümü olamaz mı ? Bilgisi olan aynı durumda olan var mı ?