1 yaşında benim oğlum da. Yemek yiyor ek gıdayla arası iyi çok şükür ama emmekten de asla vazgeçmiyor. Her fırsatta memede. Gündüz neyse de gece çok zorluyor beni. Bazen saat başı uyanıyor yenidoğan bebek gibi 🤦♀️ Beşiğinde sallıyorum diyorum yok, ayağımda sallıyorum diyorum yok. Kıyamet kopuyor 😰