Merhaba hanımlar beybi 2 ay 11 günlük bu aralar hep elleriyle kendini uyandırıyor sonra uykusu bölününce çok huysuz oluyor bende kundak Yapıyorum.
Acaba yarım kundağın zararı olur mu? Birde kundağa alışırsa ileride gelişimi için sakınca olur mu? Ne zamana kadar kundakta kalacak bu eller ne zaman kendini uyandırmayacak
tecrübeli anneler sizden tavsiye bekliyorum 🌷😇