zlshira merhaba bayanlar atak haftası hesaplarken 40.hafta da doğması gereken tarihmi yazılır erken doğduysa gerçek doğum tarihimi??
Deletedmom14 zlshira doğması gereme tarih yaziliyormus. Yani hamileyken eğer happymom kullandıysan oradaki doğum tarihini yaz
Asklepios zlshira 40.haftaya göre hesaplanıyor canım benim de 2 hafta erken doğması gereken tarihe göre hesaplıyorum