Kader42 ah en zor iş bende kaç kere denedim olmadı dün tekrar denedim günlük süt aldım bir litre kaynatım elimi içine soktum ona kadar saydım bı kaşık yoğurda biraz sütu koydum iyice çırpıp diğer sütün içine ekledim sonra evde küçük küçük kavanozlar vardı onlara boşalttım ağızlarını kapatıp bı legenin içine bıraktım ki sıcağı dışarı çıkmasın üstünde bı bezle örttum beş altı saat dışarda durdu kapaklarını açtım buzdolabına bıraktım biraz öyle durduktan sonra kapaklarını kapatacam elhamdülillah maşallah diyeyim bu sefer tuttu inşallah hepte öyle olur biraz uzun oldu ama inşallah sizde okuyup yaparsınız