Ktmpaksoy Merhaba hanımlar, oğlum 2,5 aylık gece kakasını yaptığında sabah heryere bulaşmış şekilde uyanıyor ☺️ Sleepy kullanıyorum ama sıvı kakayı emmiyo öneriniz varmı yada gece başka marka bez kullandınızmı ???
Deletedmom16 Ktmpaksoy sleepyden hiç memnun kalmadım ben hep sızdırdı molfixe geçtim şuan memnunum bakalım
birmelekannesi2 Ktmpaksoy canım sleepy sızdırma yaptı bizde hıc memnun kalmadık molfıx kullanıyoruz gayet ıyı 😊
MarlaSinger Prima premium care. Kesinlikle çok iyi emiyor. Ama pudra kokusu var yani kimyasal. Sırf bu yüzden bıraktım. Gündüz sleepy gece uyurken prima alabilirsiniz. Bu sayede bütçeyi de zorlamaz.
MarlaSinger Ktmpaksoy sadece gece 1 kez uyurken takabilirsiniz ama eğer yine de kimyasal derseniz en son saat 11/12 gibi bezlerdim
eSved Ktmpaksoy can bebe kullanıyorum ben su gibi olursa emiyor da taşdigi da oluyor tabi ama otirurken yaparsa çıkıyor