Emir1806 valla her dakka biri bi yerden begeni toplamak icin lincliyo canim agzimizi acmaya korkar olduk , dogrusu devlet hastanesinde genellemeyeyim ama bazilarinda oyle. Pek ilgi yok beklemede. Evde yaptirmak daha mantikli . Hala cogu insan evde yaptiriyor. Ya zaten gorsen cok kolay bir islem sunnet. Tavsiye ederim evde yaptirmani. Sunnet olunca furacin die bi sari merhem var onu al sur cocugun pipisine, bir haftaya kalmaz hemen iyilesir zaten canim