Aybarss_Mom Flashtv canım benim bebeğimde de var 6 Aydan önce kesilmesi gerekiyor hem konuşmasını etkiliyor hem de sinirler daha gelişmemiş olduğu için anestezisiz kesiliyor oğlum 5 aylıkken sünnet olacak ikisini beraber yaptıracağız çünkü oğlum benden başka kimsede durmaz ve ağzını açtırmaz zor olur bizim için doktora gittiniz mi siz
Egynazim Flashtv arkadaşımın oğlunun varmış hatta doktor farkında ama söylememiş zamanı gelince de kesmiş çok kolaydı dedi endişelenmeyin🥰
Kadert Flashtv oğlumda vardı daha 40 çıkmadan kestrdm baktkça üzülüyrdm .çok kısa bir işlem odasnda yaptı kkb doktoru uyuşturucu sıktı kesti 5 dk pamk bastırdık yarm saat sonrada emzr dedi bu kadar korkulacak dert edileçek bişey değil boşuna üzülmüşümm
Mom095 Ben şuan 32 yaşımdayım. Düşünün 32 sene önce benim dilimi dr kontrolünde kesmiş doktorum 😅 gerçekten basit bi işlemmiş. Annem hep anlatır. Dil bağımı yani 🤣
Hatice43 Benım bebeğimde de var ama doktor bize 1 yaşına kadar beklememizi kendisinin atabileceğini hemen müdahale etmeyelim dedi
Flashtv Kestirdik kızlar 2 dk bile sürmedi çok şükür ağlamadı, fazla ememiyordu yoruluyodu, bugün yarım saat aralıksız emdi hamd olsun 🤲🏼
Mervellaous Bebeğim 7.5 aylık anestezi ile kesilecek dediler korkuyorum yaptırmam da lazım ne yapcam bilmiyorum
Flashtv Mervellaous 6 aydan sonra genel anesteziyle oluyormuş. Biz lokal spreyle hallettik bugün, acısız ağrısız inşallah sizinkide öyle olur
CemileF Flashtv ben kestirdim 35 günlük. Bence daha fazla beklemeyin akkı erdikçe zorlaşır işlem. Bugün başka bir post vardı zorlanmış bebek baya hatta emmeyi falan reddediyor diyordu annesi. Ben hiçbir sorun yaşamafım ama çok ağlamıştı haberiniz olsun.
Liderbey Benim bebeğim de 2 aylık dr dil bağı var ama fazla değil dedi ben gördüm bildiğim önde görünüyor. Neye göre fazla değil dedi anlamadım. Konuşmasını etkiler diye korkuyorum bende kestirsem mi kestirmesem mi bilemiyorum. Benim eşim de de var dil bağı gayet güzel konuşuyor
Momemy Flashtv ben büyük kızımı 3 ayllıkken kestirmistim. 2 saniyelik bi işler kulak burun bogazcı alt kata ameliyat haneye indirdi tüm temizlik dezenfektan işlerini yaptıktan sonra kücük bi kesi attı. Agladı dil bagı kanadı ama yarım saate eski neşesine dönmüstü korkmayın. emmede güçlük ceker kesin kestirin demisti bizim cocuk doktorumz korkulacak bişey yok canım 💕