Burcudmn Arkadaşlar Bebeğim 3.5 aylık 6. Ayında işe başlıcam sadece anne sütü ile besleniyor. VE aşırı meme alışkanlığı var hiç biberon kullanmadık emzik almıyor uykuya sadece meme ile dalıyor şimdiden nasıl bir alıştırma yapmam lazım lütfen yardımcı olun çok stresliyim