Poncik38 Merhaba bebeğmn aşı olan kolu kabuk tuttu ve içnde iltihap görünüyordu dünde banyo yaptırdıktan sonra o iltihap aktı ve hafif kan oldu. Yapmam gereken bişey varmı? Ve normal mi
MinervaEva Poncik38 Verem asisi ise bunlarin gorulebilecegini soyluyorlar genelde. Ama degilse bilgim yok maalesef😕
Deletedmom50 Poncik38 normal cnm hiç dokunma bunlar olan şeyler zamanla kabuk tutacak sonra ilesecek sanırım bunlar asinin iyi tutugunu gosterir
Nlyy Aşı tutmuş demektir gayet güzel demişti bizim doktorumuz iltihap akacak endişelenme normal demişti
Poncik38 Deletedmom50 evet oyle deniyor. İnşallah oyle dir. Bi kac kere iltihap akacakmıs boyle galiba
Poncik38 Hande59 hangi aşıydı hatırlamıyorum ama üzernden geçti yani baya kabuk tutacgnı biliyodm ama iltihapa şaşırdm
Hande59 Poncik38 canım bazı bebekler de iltihap oluyor benim bebeğim de iltihap olmadı kabuk tuttu kanadı tekrar kabuk bağladı 2, 3 defa bu döngü devam etti . Şu an sadece kırmızılık var. 2. Ay aşısıdır. Hatta 5 ayda yara olmaya başladı
Smycm Normal bence endişelenmeyin. Kızımın verem aşısı da yaptırdıktan bir kaç ay sonra iltihaplanıp kabuk bağladı . Hemşire aşının tuttuğunun göstergesi ,demişti. 😊