meza hiç yok ya. Hadi gündüz bi şekilde idare ediyorum ya uyusun diye yatarak emziriyorum yada emzirdikten sonra ayagima alıyorum 2 saat falan uyuyor. Ama gece 2 saati bulmuyor uyanıyor. Yine emiyo. Uyuyo yatiriyorum 40 50 dk sonra tekrar uyanıyor ya.