Ebru38 bebelac mama çok katı saatlerce çalkalıyorum banamısın demiyor yaşayan varmı yoksa ben mi yapıyorum anlamadım erimiyor suda topaklanıyor bir numarası bu arada .
Seherrumeysa94 Ebru38 evet haklısınız bende 2 numarasını kullandım aynı şekil çok zor eriyor evolvia kullanıyorum normalde bi ara mama reddi yaşadı artık istemiyor sandım değiştim bebelac aldım ama o da erimez ve gaz yaptı tekrar evolviayaya döndüm
Karadeniz Ebru38 ben kullanıyorum memunun ilk önce suyunu koy sonra mamasini ve çay kaşığı ole karistir topak olmaz
Beyzafc Ebru38 bende aylardır bebelac kullanıyorum önce su sonra mama koyuyorum ve yavaş yavaş çalkalıyorum hem eriyo hem köpük olmuyo
Pudrabeyazim 1 numarası boyle degil ama 2 benimde dikkatimi çekti yogun hele biberonun dibinde kalan iyice yogunlasiyor
Eyllzmra-54 Ebru38 kızım 9 aylık 3 numara kullanıyorm emziremedgm için doğduğu günden beri bebelac içiyor ama hiç dediğimiz gibi bi sorun olmadı