Bebekask Merhaba arkadaşlar. Doğum yapalı 8 ay oldu. Yoğun kanamalı bi doğum oldu ciddi geçti doğum. Kan kaybettim kan verildi bana. 8 ay sonra spor yapmaya başladım. Karın bacak kol kalça üzerine spor yapıyorum. Ne zaman spor yapsam veya ağırlık kaldırsam ertesi gün kanamam oluyor. Adetinden 2 hafta sonra kanama başladı neredeyse 9_ 10 gündür devam ediyor. Geçmedi. Sezeryan olup böyle olan varmı
tecrubesizanne Bebekask bence bir doktora görünün. 8 aylıkken başladım spora benim de dikişlerim 6 aylıkken iyileşmişti hiç böyle bir sıkıntım olmadı
Alpgdd Bi doktora görünün bence. Ben de 6 ayın dolmasını bekliyorum spor için. Fırsat olsa yüzmeye gidecem en iyi spor o
Bebekask Alpgdd yüzme çok iyi aynen. Sezeryandna sonra karın bölgesi ve ağırlık kaldırma egzersizleri biraz sıkıntı galiba
Bebekask Joipt 8 ay uzun bi süre. Evet bende anlamadım. Sezeryan yerimde ağrı sizi falanda yok aslında artik
Bebekask tecrubesizanne dikişlerde sıkıntı yok. Acaba sezeryan dolayı mi dedim ama 8 ay uzun bir sure
Alpgdd Bebekask benim dikiş yerim ara ara sızlıyor. Ağırlık ya da karın çalışmayı düşünmüyorum uzun süre
Bebekask Alpgdd benim ağrı sızı yok çok şükür. Zaten o karın bölgesindeki gevşeklik anca sporla düzelir. Zayıflamaya başladım göbek kalmadı
Alpgdd Bebekask ben zayıflayamıyorum. Üstüne demir ilacı içiyorum. Bu kilolar kalacak diye korkuyorum. Emzirme aralığımız artsa her şey yapılır. Saat başı emmek istiyor
Bebekask Alpgdd demir ilacı kilo aldırmaz ya. Bende çok kullandım eskiden. Vall benim stresten iştah falan kalmadı sporda yapıyorum ara ara.. kilo gidiyor. Sütüm de normal allah'a şükür. Yemekle pek alakası değil sanki süt