Yamanikoo Merhaba anneler aranızda bebeğiyle uçağa binen var mıdır? Bebeğim 2,5 aylık bu kadar küçükken sorun olur mu acaba? Önerileriniz var mı neler yapmalıyım
asyasare Yamanikoo o kadar kucukken dahs rahat yolculuk yaparsiniz. kizim 5 aylikken ilk bindim. ucak kalktigi givi uyudu o motor sesiyle inene kadar. 6 bucuk aylikken bir daha bindik bu sefer burnumdan getirdi cevreye bakmaktan zar zor uyuttum. ucak inis ve kalkista emzik biberon ya da emzirme yapmalisiniz basinctan kulagi tikanmasin. mama veriyorsaniz yaniniza termos icinde suyunu mamasini vs alin.
Pelo_00 Yamanikoo benim arkadaşım bebeği bir aylıkken uçak yolculuğu yapmak zorunda kalmıştı bir sıkıntı yaşamadılar. Ama koronadan dolayı çok dikkatli olun. İsterseniz bir çocuk doktoruna da danışın