OzgeOzkan bende 3 tane var. Bağımlısıyım. 😍 kızım emerken kullanıyordum. Çok rahat, yumuşacık ve incecik. Emzirirken hiçbir yerin açılmıyor. Diğer emzirme örtüleri tam bir işkence. Pusetini örtmek için de kullanmıştım. Müslinleri tutturmak, aç kapa yapmak pratik olmuyor. Bu esnek bir kumaş, hemen takıp çıkarılabiliyor. Kızım şimdi 7 ay 20 günlük. Dışarda yemeğe gittiğimizde mama sandalyelerine geçiriyorum. Hem rahatça önüne oyuncak koyabiliyorum temiz mi değil mi diye düşünmeden, hem kızım masayı dişlemeye çalıştığında içim rahat, hem de yemek yediğinde dökülen saçılanla birlikte toplayıp ıslak/kirli çantasına atıyorum evde yıkıyorum. Kızımın üzerini örtmek için de kullanıyorum bazen. Ben çok kullanışlı ve pratik buluyorum açıkçası. 🤣