18012020--- Bizimkinin de bazen sağ bazen sol eli bazen de iki eli yumruk oluyor. Ama normal olduğunu düşünüyorum. Oğlum da ismine kolay kolay bakmaz mesela. Canı isterse bakar. Bakınca bazen direk göz teması kurar, gülümser vs bazen de sesin geldiği yöne bakar sadece. Her bebek bir olmaz. Bazısı 6 aylıkken direk bakar seslenen kişiye bazen de 8-9 ay civarı. Doktorumuz da böyle söylemişti. Bebeğinizi gözlemleyin sürekli. Yeterli uyaran alıyorsa sizden veya babasından ve tv ya da telefona maruz kalmıyorsa genel olarak bu saydıklarınız 9. aya kadar normal kabul edilebiliyor. Desteksiz oturmayı dışarda tutuyorum bu söylediğimden, çünkü o sırt kaslarıyla falan ilgili. Ona da sık sık oturma egzersizi yaptırabilirsiniz.