Merhaba kızım 3040 dogdu 200 gr vermişti ilk günler 1 aylık 3600 kilosu ama az dedi doktor mama verdi hipp günde 60 ml bir veya iki kez dedi bir kez verdim çocuk 4 5 kez kustu dolu dolu bende kestim emen bebege 60 ml mama çok dediler sizcede öyle mi ve kilosu nasıl sizce ayda 1 kg alması lazımmıs