Ftmgl_4 demir ilacı azda olsa bebeklerde huysuzluk yapıyomuş biz içeriği temiz aldık ama yinede yapar biraz dedi doktor. Ama 4. Ay atağı denen bi fırtınalı dönemde var. Bizde senin gibi olduk damlayı bıraktım ama yinede huysuz ve uykuya dalmada güçlük vardı atak haftası ve genellikle bi ay sürüyo 4. Ay atağı 😒 yani artık gece bir veya iki kez uyanmaları gerektiğini düşünüyorum bi yerde bi sıkıntı varda çözemiyoruz 😭