Aysegulisaa54 benim oğlum 2 buçuk aylık ve onun böbreğinde de büyüme çıktı 12mm bize ultrasonu çeken doktor hemen sünnet ettirin dedi bizde sünnetini yaptırdık 23 Ocak’ta randevumuzu var bakalım inşALLAH sonuç temiz çıkar sizede çok geçmiş olsun Rabbim acil şifalar versin inşALLAH 🙏🙏