Allah yardımcın olsun canım. Mastit benimde korkulu rüyam doğurduğumun ilk haftasında çektim bende. Nasıl geçti derseniz bir gece ağrısına dayanamayıp acile gittim sadece krem verdiler bende gece yatarken sürüyordum gündüzleri kovaya sıcak su koyup içinde göğsümü bekletip güzelce masaj yapıp sağıyodum. Bir de duşta sıcak suyun altında bekleyip öyle sağıyodum. Sonra göğsüm güzelce yumuşadı bebeğimi emzirmeye başladım mastit olan göğsün tek çaresi inanın bebeğiniz bebek emdiği zaman bütün tıkanan damarları açıyor 👌