Ben uyuyordum eşimde yardım amaçlı buz dolabından sagdığım sütü çıkarmış baş ucma koymuş bebegim uyanınca vermek için 1 saatti geçmiş ben mari usulu ısıtmış baş ucumda bekliyor 1 saattir filan kokladım tadına baktım bozulmamış ama ne kadar sürede dolaptan ısıtılmış süt tüketilmeli. Normalde ben bebegim uyanınca ısıtıp veriyorum ama ilk defa böyle yapmış bilemedim size sormak istedim