Blackeagle Busesrmz ucunda mı yoksa etrafinda mı benimde etrafı cok kaşınıyor ve kırmızı neden bilemedim
Derya2405 Busesrmz bende catlagim cok fazla ama kaşınmiyor benim sütüm bazen akıyor belki o yuzden kaşınmiyor olabilir
Balteknem Busesrmz benimkide catlak icinde kasinti yok cok sukur bio oil krem aldim bakalim denicem azalttigini soyluyorlar
Mom10 Busesrmz Elinizden geldikçe meme ucunuzu değil tüm memeyi vermek gerekiyor bebeğin ağzına bu şekilde daha az acı hissedersiniz.
Blackeagle Busesrmz Görümcem bugün sakın kaşıma karnın gibi büyüyüp küçüldüğü için deri deforme oluyor ve kaşınıyor kaşırsan çatlar bol bol nemlendir dedi bende bugün bebe yağı sürdüm gercekten de kaşıntı az da olsa gitti kurudukça da kaşınırmıs
Bahar33 Meme ucundaki çatlaklara en iyi gelen şey kendi sütünüz . Emzirdikten sonra kalan damlacıkları sürüp kurumasını bekleyin her emzirmeden sonra.