Merhaba anneler 8 aylık bebeğimi hala emzirmekteyim bugün bir göğsümde koltuk altına doğru olan kısımda bir şişkinlik ve ağrı hissettim önce emzirmeye çalıştım ama bebeğim tam emmedi ben de sağdım ama çok çok az süt çıktı sıcak suyun altında masaj yaptım daha sonra sıcam bezle kompres yaptım ama yok ağrı gwçmiyor acaba enfeksiyon olabilir mi doktora gitmeli miyim ?