Glndmkc Bebeğimin beş günlükken göbek bağı düştü ve iki sonra kanamaya başladı, doktora götürdük normal dedi yaktı bir daha kanamaz dedi ama hala kanıyor var mı bu sorunu yaşayan başka anneler ?
bitanem123 Glndmkc doktora götürdüm bende o yüzden k vitamini iğnesi vurdu. İltihaplanma olmadı. Doktora götür iğne yapılsın
sasuke Glndmkc bizimde hafif kanıyordu. 15. Gün geçti. Çok mu kanıyor yoksa pıhtı gibi mi? Biraz bekleyin. Doktorunuz bir şey yok diyorsa yoktur.
emelk Nemli bırakma bebek bezinin üzerine gelmemesine dikkat et düzelir inşallah. Çok ciddi miktarda kanama yoksa normaldir çünkü 5 gün biraz erken genelde 10-12 günde düşer ki düştüğü yer de bir gün içinde kabuk olur. Temiz ve kuru tuttuğu sürece sıkıntı olmaz.
Glndmkc emelk mendil koyuyorum evet öyle yoğun bi kanama yok ama sürekli bi kan var ve göbeğinde kabuk oluyor. Tekrar götürücem korkuttu beni bu durum. İnşaallah geçer dediğiniz gibi
Nilbebek12 Mutlaka k vitamini aşısu vurdurun vurdurmadan önce vücudunda ki k vitaminini test ile öğrenebilirsiniz