19 ay 20 günlük oğluma şimdiye kadar hiç inek sütü vermedim. Oğlum 14 aylık olana kadar emdi, hamile kalınca emzirmeyi kestirtti doktorum, oğlumun doktoru da bu süreçten sonra inek sütü vermememi, zaten kansızlık da yapabileceğini söylemişti ama kim duysa çok büyük bi şeyi eksik yapıyormuşum gibi tepki veriyor🤷🏻♀️ Sizleri merak ediyorum acaba ben gerçekten yanlış mı yapıyorum…?