1prens1prensesannesii Bunların farkı ne..? Başlangıç olarak hangisini almalıyım? 3 ay 8 günlük oğlum.. Ve kolik değil? Takviye olarak kullanacağım sadece.. Anne sütü de alıyor.. Farkları ne acaba?
Boncukgozveannesi 1prens1prensesannesii Bebelac mamayı ben önermiştim belki içer diye ama kolikse verme ya vicdanen rahat edemem evet tadını birçok bebek çok seviyor ama benim gaz sıkıntısı hiç yaşamamış bebeğime inanılmaz gaz yaptı bebiş rahatsız olur falan Allah korusun
1prens1prensesannesii Boncukgozveannesi kolik değil kuzum çok şükür öyle çok gaz sıkıntımız da yok. Gaz mı yapıyor ki
senceumrumdam1 1prens1prensesannesii gold kullanıyorum doktor tavsiyesi ile goldun hazmı kolay olduğu için ve bebeğim sevdiği için içiriyorum. Birde nutriconfor var oda gazlı bebekler için doktorum söylemişti ama bebelac gold kullanıyorum bi sıkıntımız yok çok şükür gaz sıkıntısı vs.
Boncukgozveannesi 1prens1prensesannesii ay ben kolik diye okumuşum benim oğlumda gaz yaptı canım ama bebekten bebeğe değişiyormuş sanırım küçük boy alıp deneme yapmalısın bence
inci_6007 1prens1prensesannesii canimm sarı olan fena patlatıyor haberin olsun😂Gold kullan gazsız bsbsge bile gaz yapar sarı olan
1prens1prensesannesii inci_6007 ayy aynen gold alayım bari.. Şükür gaz sorunumuz yok bide o çıkmadın 😂😂sma aldım beğenmedi aptamil aldım beğenmedi şuan evolvia aldım onuda beğenmedi birde onu deneyim, oda gaz yapmaz inşallah 😂
Ryksl 1prens1prensesannesii ben bebelac kullandım çok şükür bir gaz sorunu yaşamadık. 5 buçuk aylık anne sütü alıyor hep ama bir aydır sadece sabahları 60 cc veriyoruz zar zor yiyor onu da zaten
Minikimmm 1prens1prensesannesii Bebelac müşteri hizmetleri var orayı arayarak net bilgi alabilirsiniz canım ben aramistim