Bebeğim 5 aylıkken ilk adeti oldum 3 ay düzenli olarak olmaya devam etti.
Fakat bu ay bayağı bir gecikti 20 gün kadar yani
2 defa da gebelik testi yaptım negatif çıktı
Böyle bisey içinde hastaneye gitmek istemiyorum boş yere ne yapsam bilemedim normal bi durum mu ? Yardımcı olursanız sevinirim