Kızlar bu ay aralığındaki bebekleriniz ne durumda neler yapıyorlar kiloları nasıl ? Ek gıda süreci nasıl gidiyor günde kaç öğün yiyo mesela ? Benim kızım 10,5 aylık yaklaşık 11 kilo sabah kahvaltısı iyi yapıyor yumurta sarısı pekmez salatalık domates peynir falan yer öğlen çorbası mutlaka günlük yaparım ikindide meyve biraz yerse yer arada kraker falan ama akşam öğününde birşey yemiyor maalesef tabi sürekli de emiyor 7 tane dişimiz var gündüz uykusu yok denecek kadar az en büyük pişmanlığım ayakta sallayarak uyutmak bu durum beni mahvediyor resmen bay bay yapmayı öğrendi bu aralar öpücük atmayı da biliyor sürünüyor ama öyle tek başına tutunup kalkma falan Yok sizde durumlar nedir ?