Kahramanne Selamlar iyi geceler . Adet bitiminden 2 gün sonra yaşanan birliktelikte kanama olması hakkında bilgisi olan var mı ? Bu süreçte vajinal kaşıntım yoğun vardı bununla alakalı olabilir mi ? Teşekkür ederim ..
mylmz Kahramanne mantardan kaynaklı kuruluk varsa tahris olmus olabilir.. saglık ocağı dr u bile yazıyor ilacı.. emziriyorsanız farklı ilac verir emzirmiyorsanız farklı.. recetesizde satılıyor sanırım