benimki 19 ay 20 günlük, o kadar güzel yer içer ki şaşarsın, hala 9.8 kilo🤷🏻♀️ Minyon bi oğlum var çünkü, babası da çok minyon ben de. Doktoru “çok sağlıklı ve sizin yapınızda bi çocuk, böyle olacak zaten” diyor. Ama etrafımızda kimse de kalkıp oğlumla ilgili böyle ileri geri konuşmaz, çok ayıp..