Merhabalar, Internetten baktım ancak başka türlü söyleyenler de oldu,burda teyit etmek istedim bilen varsa yardımcı olursa çok sevinirim. Atak haftasinda kırkıncı haftayı mi tarih olarak yazıyoruz,yoksa doğduğu tarihi mi acaba ? Yani bizim kırk hafta 22 Hazirandi,ama 9 Haziranda geldi oğlum. Hangi tarih üzerinden hesaplamaliyim?