Zeynep_adem58 Kizlar mrb bebegim 9 aylik 10 gunluk anne baba dede mama diyor bazen soyledigim bi kac seyi soyluypr ama asla bay baya alkis felan yapmiyor her gun gosteriyorum normalmi bilmiyorum baska seylerde gosteriyorum ama yok yinede yapmiyor
Boncukgozveannesi Zeynep_adem58 YouTube Osman gönülal aylık gelişim basamaklarını çok güzel anlatıyor izlemenizi tavsiye ederim
Khumar_cafar Zeynep_adem58 benim kizim 1 yasinda her kese dede baba nene diyi😄 daha anneyi duyamadik. Normal 9 aylik icin.
Deletedmom388 Zeynep_adem58 Normal bence.Alkış yapıyordu kızım o zamanlar ama bay bay yapmıyordu asla.Biz hep yaptık babasını yolcu ederken falan ama yok inat etti sanki😄 yaşına girecek haftaya, daha yeni yeni canı isterse yapıyor baybay’ı.
Ebrarminos Normal canım benimkide 9 ay 9 günlük gel dede baba anne şişt diyo ama herhangi bir hareket yapmıyor
hamzarzgr Daha erken dememesi normal bence benim oğlumda o aylarda söylemiyordu bir de her bebeğin gelişimi farklıdır
melisaninannesi Zeynep_adem58 bay bayı özellikle gösterdim inat etti yapmadı sonra kendi kendine öğrendi yaptı. Akışına bırakın.