Kızlar sadece geceleri oluşan ve bir haftadır süren üst karın ağrısı çekiyorum sanırım karaciğerde yarın gidicem artık dr ama başına gelen var mıdır neden olabilir sadece geceleri başlıyor sabah birşey kalmıyor gün içinde de sorun yok yediklerimdendir gaz falandır dedim ama yok yani saat kurulu gibi sanki orda bir taş var ne tarafa yatsam ağrı yapıyor ve şişkinlikte oluyor