Cokilerce aynı sıkıntı Bızdede var canım vala kapandı kapanacak henuz 3 aylık doktor ve hemsıre kesme d vıtamınını dedı bas cevresı onemlıymıs aylık olcumu ne bakıolar normal mı dıye sımdılık bı sıkıntı yok cok sukur ben bundan dolayı cok kullanmadım d vıtamını sımdı oceanın d vıtamınını aldım veriyorum duzenlı olmasada ver bıse olmaz dıyolar cunku ınsallah sıkıntı olmaz