Miran11 lütfen çok geç kalmadan bebeğinizi götürün. Açtığınız postlardaki belirtileri birleştirince maalesef nörolojik bir sorunu olabilir bebeğinizin. Umarım yoktur. Varsa da bebek 1 yaşına gelene kadar fizik tedavi ile beynin eksik kaldığı noktaları beynin başka bölgelerine öğretebiliyorlar ama bu maalesef çok erken dönemde mümkün olabiliyor. Yerinizde olsam 1 gün bile kaybetmezdim. Lütfen beni yanlış anlamayın sizi de asla korkutmak istemem ben bebeğiniz ve sizin için yazıyorum bunları. Bebeğiniz 6 aylık olduğundan beri şüpheleriniz varmış daha önce hiç götürmediniz mi norologa?