minibiranne Sizi öyle iyi anlıyorum ki… Normal doğum sonrası onca dikkatime özenime rağmen dikişlerim iltihaplanmıştı. Ayrıca normal doğumdan kaynaklı anal fissür(makat çatlağı) oluşmuştu. Her gün tuvalette 1 saat ağlaya ağlaya, elimi ısıra ısıra otururdum. Gece ağrısından sabahlara kadar uyuyamazdım, e tabi bir de minicik bir bebek… Bu günler biter mi acaba geçer mi derdim, şu an kızım 26 aylık ☺️ Her güzel şeyin bir zorluğu var elbet. Emin olun geçecek ve siz o günleri yalnızca bu yorumları gördükçe hatırlayacaksınız 🌸 Çok çok geçmiş olsun, bir an önce iyileşmeniz dileğiyle 🙏🏻