Asyammsss mastit göğsün taş gibi oluyor ağrı yapıyor ateş gibi oluyor ve seninde ateşini çıkarıyor bütün kemiklerin ağrıyor halsizleşiyorsun antibiyotik tedavisi oluyor bana baya serum vermişlerdi ateşimi zor düşürmüşlerdi inşallah değilsindir ve olmazsın emmediği zamanlarsa süt saklama kabı veya poşeti alıp içine sağabilirsin dolapta veya buzlukta saklarsın