bende de aynı sorun var spinal anestezi oldum 9ay oldu biraz kızımı kucağımda taşısam sabah kalkamıyorum ağrıdan ve özellikle adetime yakın inanılmaz bi ağrıyla uyanıyorum sabahları çevremdekiler uyarmıştı beni ama doktorum ve anestezi uzmanım böylesinin daha sağlıklı olduğunu söylediler hatta doktorum iki doğumunuda bu şekilde yaptığını söyledi bu yüzden kabul ettim güzel yanı bebeğini görüyosun ayık oluyosun rahat rahat bebeğini kucağına alıp emziriyorsun ama bu ağrı bazen dayanılmaz oluyor maalesef ki